Kat en co
Kat en co
Kat en co
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Alles over katten en baasjes
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Dierenhomeopaat

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Corina
GoudenVip kattengek
GoudenVip kattengek
Corina


Vrouw Geplaatste Berichten : 3727
Woonplaats : Tussen de sterretjes
Registration date : 09-10-08

Dierenhomeopaat Empty
BerichtOnderwerp: Dierenhomeopaat   Dierenhomeopaat Emptyza jan 24, 2009 5:54 pm

Voor de oplossing van medische of gedragsproblemen wel eens gedacht aan homeopathie? Met homeopathie kunnen goede resultaten bereikt worden op vele gebieden, zoals

Angst


Klachten na schrik/mishandeling

Agressie

Nervositeit

Depressie

Diarree

Huidklachten

Ontstekingen/infecties

Ouderdomsklachten

Etc.



Ik ben een 4e-jaars student Homeopathie voor dieren, en doe momenteel een stage, waarbij ik zelfstandig, maar onder supervisie van een ervaren homeopaat, adviseer inzake homeopatische behandeling van dieren. Mocht je meer informatie willen kijk dan op www.homeopathiedieren.nl. Ik werk zelf in de regio Noord-Brabant (omgeving Waalwijk / Den Bosch). Ben je geïnteresseerd in homeopathie om een probleem bij jouw dier aan te pakken, maar woon je te ver weg, dan kan ik aan een van mijn medestudenten bij jou in de buurt vragen contact met je op te nemen.

www.homeopathiedieren.nl.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dierenhomeopaat
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kat en co :: Linken :: Tekst Linkenruilers-
Ga naar:  
Actieforum.com | ©phpBB | Ondersteuningsforum | Meld misbruik | Laatste discussies